Dålig helg jaaaaao

Har så tråkigt.. Hostar som ett cp och vill göra något kul ;(  Alla spelar data och Hampus e typ i lappland och åker skidor.. ?! Det e ju nästan sommar, sluta förneka det! :@  Grrrr! 
Ska antagligen se Twilight ikväll och sen somna till Hem till Midgård. Haha, ja jag tycker fortfarande det e kul! :P

Imorrn vet jag inte vad det blir. Men vill inte sitta hemma iaf ^^ Får se hur det blir!

Söndag.. Ja då blir det nog att filma musikvideo på Plaza eftersom det blev inställt förra helgen. Är inte taggad alls, men ändå :)  Varit sjuk och så i veckan så måste ta mej i kragen! :o Även om jag helst inte rör kragen :(





Cola - Min andra kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0