en sur katt och inget mys alls

Ne.. Blev ingen Hampus, han dissa mej...
Så har inte gjort ett skit i kväll. Blev ingen myskväll utan har surat! ;c
Men får se hure blir imorrn. Vi ska äta med kusinerna och så..
Sen på söndag eftermiddag ska jag och nåra filma en del av en musikvideo på hotell Plaza. Blir kul

Blää.. E inte på något bra humör längre så ska nog gå och se nån film snart. Typ Bring it on eller Twilight. Ja, har börjat gilla dom nu. Hoppas på att känna mej gladare snart..


Min älskling kan ialla fall alltid få mej på bra humör =)  Och så har jag lakritsovaler! <3

 

Gammal bild eftersom jag e på en annan data :)

 

Hade precis börjat färga blont.

 



Lillis som bebis!<3



Dalton och Lillis<3




När jag hade brunt hår för typ.. nästan 2 år sen nu :o




Svarthårig va jag också en gång i tiden xD



Gammal bild på mej och Malin <3



Haha Malin! :D



Haha, älskar gammla fiiina bilder!<3



Jag och Vigge ei skolan i höstas



Haha buskatter!



RHOOOOOMPA!



jak er mester'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0