Fredagsmys..?

Har varit hos min älskling ett par dagar och myst! <3  Nu sitter jag hemma och äter godis! :P Har blivit beroende av lakritsovaler eller vad dom heter xD  Min lilla sötnos Stampe fick också lite helggodis! Mjölklinser för kaniner. Men han ville inte ha nån när jag försökte ge.. Aja, om han aldrig vill äta dom kan jag ge dom till min bror och säga att det är människogodis!  Haha, nej ska inte vara så dum :)




Och snart e det skola igen också.. Känner mej inte redo! Min skoldatas laddarsladd gick ju sönder också så har inte kunnat komma ikapp med någonting än som jag hade tänkt.. Hoppas jag får den nya snart! :x  Vill inte få IG :]


Kommentarer
Postat av: Liquanza

vafan? ska du mata mig med kaningodis? =D

2010-04-12 @ 11:40:25
Postat av: Ringy

SV Liquanza: haha det va inte meningen du skulle se det! :D

2010-04-12 @ 12:36:36
URL: http://ringy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0