Lillördag idag då

Skulle göra en skoluppgift där jag behövde en reklambild, så sökte jag på lite oilka klädbutiks-reklamer, bland annat Gina Tricot. Hittade ingen bra bild till uppgiften men hittade en annan rolig sak..

 

Gina-modellen som alltid är med i deras reklamer (eller har dom en ny nu?).

Tänk vad smink och rätt mycket retuschering kan göra för att få en person att se så annorlunda ut.

 

Haha jag hittade en annan reklambild som jag tyckte va rätt rolig..

 

 

Idag e det lillördag iaf! Ska inte göra något speciellt. Äta lite lakritsovaler!! NOMNOM! Det va nästan en vecka sen ju! Haha, abstinens..

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

men hon modellen är faktiskt sjukt snygg utan smink . fett lik carolina gynning är hon också !!

2010-05-05 @ 22:38:01
Postat av: Ringy

Ja, helt klart! =)

2010-05-05 @ 22:49:39
URL: http://ringy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0