Nattkatten #2

Nattkatten e i farten igen! Kan inte sova alls.. Jag och Linus har kollat på massa läskiga UFO och spök- videor (http://www.ghostvideos.ws/). Så nu sitter vi och spelar WoW och låtsas att vi inte e rädda.
Tycker sånna videos e läskiga men spännande på nåt sätt. Sen om man tror på det e ju en annan sak :P

Annars idag har jag inte gjort mkt alls. Fixat i Stampes bur, suttit vid datan och ätit efterrätter :o Mami håller på att prova massa nya recept! Awesome..
Sen ikväll såg faktiskt hela familjen på TV tillsammans. Händer inte så jätteofta men det va trevligt. Vi såg på From dusk til' dawn (stavning?). Tyckte den va jättedålig.. Och dåligt gjord. Men men =)

Imorn ska jag vara med min älskling!<3 Saknat honom även fast vi sågs för 2 dar sen.. Hihi<3  Speciellt nu när jag e rädd.
Sen så e det ju skola på måndag.. Det hade jag hellre glömt bort.. :(  Känns tråkigt men har i för sig inte så jobbiga lektioner. Så rätt okej e det. Och så får man träffa folk man annars bara träffar just i skolan så det e ändå lite kul ^^

AJA NU SKA VI RAIDA! Puss&kram, ät en banan.


Bildbrist men ja.. =)

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: jo, jag funderar på det! får se om jag har råd med det bara=)

2010-04-11 @ 16:06:47
URL: http://durrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0