Nattkatten är tröttis

Har lite tråkigt just nu.. Eller, känner mej seg liksom. Hatar verkligen det xD  Men har ju cola!<3  Och spelar med bror =) 

Blir säkert en tidig kväll för mej eftersom jag e så trött. Även fast jag sov riktigt mycket inatt :S  Aja, antar att vissa dagar e det så ^^  Kanske beror på vädret..?

Ska nog färga utväxten redan imorrn sen fixa lite i rummet och göra fint tills älskling kommer hit =) <3
Annars blir det nog inte så mkt mer, men på söndag ska vi filma på hotell Plaza! Till vår musikvideo då.  Hoppas att många kommer dit för det behövs! Eftersom det ska föreställa en kändisfest kan det ju inte va typ 5 pers där, haha!

Men nu ere gaming..!  Nattinatti


Jag i höstas..

Den va svartvit men jag gjorde den färgad! :O *stolt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0