:)

Skolan;
Går du i skolan: aa, media
Har du någon gång skolkat: ja
Har du varit i skolan idag: ne de e lördag ju :]


Annat;
Hur mår du just nu: bättre än innan :P
Har du mer än 2 bh:ar/toppar: haha ja
Har du piercat dig: hål i öronen 2 gånger (a) men inte längre

Telefon/mobil; sony ericsson W880i
Vem ringde du senast: linus
Vem ringde dig senast: mamsen
Vem sms:a till dig senast: Min älskling<3
Vem sms:a du till senast: Mamma!


Övrigt;
Är du hungrig just nu: nej, åt just
Vad är klockan nu: 18:01
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu: blogg.se bara. min data får ju bluescreen hela tiden annars.. -.-


Familj;
Hur länge sen var det du träffa din morsa: nyss
Hur länge sen var det du träffa din farsa: nyss

Övrigt;
Gillar du punk-stilen: nae, inte direkt :)
Har du sminkat dig idag: nepp
I så fall, vad för smink: -
Vad har du på dig för trosor just nu: haha, råsa!
Vad har du för bh/topp på dig just nu: haha svart XXL t-shirt. fancy huh?
Hur ser den ut: snygg som faen


Musik;
Lyssnar du på musik just nu: ne jag sjunger fult istället :)
I så fall, vilken låt: I gotta feeling
Vad gillar du för musik: hardstyle, och musik man blir glad av! :)

Kläder;

Har du fler än 4 linnen: haha ohja
Har du fler än 3 jeans: ja
Har du fler än 5 tröjor: om jag har..!
Har du någon märkes väska: aa, min älskade friis&company väska<3
Har du reateröds-trosor: va..?
Har du en vit bh/topp: aa
Har du en svart bh/topp: men ja
Har du märkes jeans: faktiskt inte. änvänder inte så mkt jeans näre finns jeans-leggins<3
Har du märkes tröja: vet inte ens haha (Y)
Var brukar du handla kläder: där jag hittar nått jag gillar ;)


Smink & Hår;
Använder du mascara: ja
Andväder du Wax: nee
Använder du kajal: bara vit
Använder du hårspray: ibland
Använder du volymspray: ibland
Andänder du mousse: nej
Använder du deodorant: ja haha
Använder du skiinspray: nej
Använder du parfym: alltid
Använder du ögonfransböjare: ja
Använder du täckstift: under ögonen :P
Använder du läppglans/läppstift: ibland
Använder du brunkräm: flytande foundation fram tills igår! haha
Använder du rouge: ja
Noppar du ögonbrynen: ja
Uppsatt hår eller hängande: hängande
Plattar/lockar du håret varje dag: om jag ska nånstans ja
Duschar du varje dag: ja
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat: nästan varje gång :)
Smörjer du in hela kroppen varje dag: ja, måste det
Målar du naglarna: på sommaren nästan bara faktiskt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0