Mediekunskap

Sådär, då har mediekunskapen börjat. Eller egentligen för 20min sen, men jag läste fel på schemat.. Fast det gjorde ingenting. Ligger själv i en soffa i caffeterian och lyssnar på Coldplay och läser och svarar på frågor. Skönt med lugna skoldagar :)
Fast cafeterian har inte öppnat än.. :s Humm.. Känner att jag börjar bli hungrig, men ändå har jag ingen matlust? Jättestörande! Det e som att magen vill äta, men hjärnan vill inte.  Mår mest bara illa hela tiden :(  Antar att det e för att jag sovit så dåligt på senaste tiden. Får inte somna på dagen!! Det förstör hela dygnsrytmen.
Sitter bara och längtar till min älskling :] Saknar honom så mycket när vi inte e med varandra :)

När jag kommer hem idag ska jag och bror se ett läskigt avsnitt av Buffy och vampyrerna! Vi satt alltid och såg på det när det gick på TV för några år sen :)  Men han hade hittat ett som skulle vara läskigt, med några doktor-gubbar? Haha, blir ju nyfiken! Kommer säkert att bli rädd också, men men :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0