Nytt leg-foto imorrn!

Imorrn kommer Malin hit och bor här ett tag :)   I Helgen blire nog lan med Kung Triton och Franks!
Vi e ju gamers nu..

Har bara en medialektion imorrn också, sen ska jag på banken och telia för att göra några ärenden! Hoppas det går snabbt för banken e ju bland det tråkigaste som finns :P
Jag ska också ta nytt foto till legget och moppekörkortet (man måste ju det nu)! Asnajs! På mitt leg har jag ju en bild där jag är 12-13 år, med svart hår och för lång lugg.. Inte fagert nånstans, haha!
Men det jobbiga är att ibland när jag måste visa leg så tror dom inte att det e jag. Så då måste jag förklara att jag va 12 år och bla bla, och så tror dom lite halvt på mej :P


Jupp, det har hänt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0