Och så var det tisdag

Kom nästan precis till skolan från idrotten. Vi hade dans, och va typ 8 pers. Lite skumma danser också haha :P  Men änså lätt lektion att få närvaro på så :P Var ju nästan på väg att stanna hemma idag, eftersom jag sov ca 1 timme inatt. Kunde verkligen inte somna! Men jag slutar halv två så det e ju rätt tidigt :)
Sen kommer min älskling hem till mej och myser! Riktigt härligt.

Nu ska jag bara va vid datan eftersom vi har håltimme, och vänta på att cafeterian öppnar så jag kan köpa en kaka och cola! Blir nog min lunch idag, känner mej verkligen inte hungrig eller sugen på mat.. Men äter nog upp andra halvan av pizzan från igår när jag kommer hem bara för att inte svälta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0