Seriös

 


En sak måste jag säga.. Den där Mega gloss (fan vad jag tjatar!) e guds gåva till mänskligheten. Haha nejmen, så sjukt bra! Och så söt råsa färg! Gillar verkligen att jag börjat med råsa läppar. Jag hade ju annars alltid foundation på läpparna (haha, fjortisfasoner!) men jag hatar verkligen röda läppar, på mej själv alltså! Tycker jag e så ful i det! Och så e ju mina läppar väldigt röda naturligt så.. Blir bara värre enligt mej.
Inte så att jag går och tänker att alla med röda läppar, naturligt eller läppstift, ser fula ut, utan jag tycker det e fult på mej. Bryr mej inte om hur andra ser ut på det sättet, utan tycker att man ska klä, sminka, styla håret som man trivs! Det e så många som bryr sej så mycket hur andra ser ut, vilken "stil" man har osv, (menar på ett negativt sätt) och jag stör mej så mycket på det! Det e ändå personligheten som räknas om man gillar en person eller inte.
Tar det här seriöst, som det kanske märks? xD Men jag blir själv dömd ganska mycket för mitt utseende istället för personligheten (av folk som inte känner mej då!). Till exempel som att jag skulle vara dum för att jag e blond?
Jag e född brunett, men så fort jag blev blond så blev jag vipps dum i huvet? Makes sence? Nej för fan!
Det gör mej bara så lessen och irriterad när folk gör så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0