Redigerar-Ringy!

Nu har jag suttit i flera timmar och redigerat min musikvideo! Men självklart så är det något fel på mitt redigeringsprogram, så jag kunde knappt se något! Så videon blev riktigt dålig, annars hade jag lagt upp den här på bloggen. Men jag ska prata med läraren på måndag och så får hon fixa till programmet!
Jag gjorde även en till video med bilder! Tänkte att jag skulle öva lite på att redigera. Och det är ju roligare att kolla på bilder på det sättet med musik till! =)  Jag ska lägga upp den snart!

I övrigt så har jag haft sjukt ont i magen idag :(  Och så har det regnat hela dagen så jag har inte varit speciellt taggad på att gå ut... Det hade gärna kunnat få vara sol så jag kan bli brun istället!! :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0