Torsdag

Blubb! Har inte gjort något jag tänkte göra idag! Men jag måste dammsuga, annars får jag smisk av mami :)
Haha, typ sant..

Mår bättre idag, inte lika illamående, så det känns skönt! Men tror jag e hemma imorgon ändå.. Ska skärpa mej nästa vecka!<3

Sen idag ska jag bleka några gamla "löshårsbitar" som blivit typ lila haha! Dom är lite kortare än det jag har nu, vilket är bra eftersom mitt egna hår är uppklippt vill jag ha lite olika längder på löshåret också, men utan att klippa det! ;)
Min rosa färg och vit toning har inte kommit än, men dom får se till att göra det innan helgen! Nåde dom annars..! *hytter med näven*

Bestämde igår att jag ska göra en ny coon som ska vara rosa och blond! ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0