Shocking news!

Ja, jag kan inte sova, det är därför jag e vaken halv 6 en söndag. Linus har smittat mej så jag e superförkyld nu igen, tack bror! :)
Anyway, jag ligger och kollar på Bambi (svenska), haha! Stampe e ju så söt<3 Hela filmen e faktiskt söt, även fast det knappt händer något..
Och ni vet skunken, Blomma? Först är den ju liten, tjejig och söt, sen går hon i ide och när det blir vår igen så träffar hon Bambi och Stampe. Rösterna har såklart ändrats eftersom dom blivit äldre, men då har dom gett skunken, Blomma, en killröst?! Störde mej på det några minuter men sen hoppar det ut en annan skunk ur en buske, som också är en tjej och dom blir typ halvkära. Då visar det sej att Blomma var en kille hela tiden?! VA!? Sen närdå?! Det ska vara en tjej!? Va ere här?!

Jag borde sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0