Idag och igår - IKEA är drygt!!

Yo!
Hade en riktigt dålig dag igår, var på super argt humör eftersom mopeden som jag var tvungen att ta till bussen fuckade både på ditvägen och hemvägen.. Inget kan få mej att bli lika arg som mopeden tror jag..  *ryser*

Idag städade jag till ninerna och gjorde jättesnyggt :) Älskar att se dom så glada!<3
Runt 3 tog jag en powernap, eftersom jag var så trött! Vilket i för sig var konstigt eftersom jag sovit runt 12 timmar.. :S Eller när man pratar om mej så är det inte så konstigt.. Vaknade först och skulle gå upp, men så somnde jag igen! Vilket jag fick ångra eftersom jag drömmde en asdryg IKEA-dröm... :( Usch! Allt såg likadant ut överallt och mamma blev aldrig klar.. Precis som när vi e på IKEA irl.

Gjorde i alla fall mat sen och nu spelar jag med Jhonny bara :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0