Filmat idag

Har filmat hela dagen idag i starkt lampljus så det blev jättevarmt och dålig luft i rummet vi var i. Känns skönt att få komma ut därifrån. Ska till stan snart och antingen köpa hårfärg eller en datamus. Haha, vet inte om jag ska färga nu eller vänta 2 veckor eller så.. Har bara 230:- kvar också :( Vill inte be mami om mer heller. Jag vägrar!

Superhungrig är jag också! Har inte ätit sen frukost eftersom vi inte fick någon lunch för vi skulle filma.. -.-

Men e rätt glad idag ändå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

var brukar du köpa dina kläder. sjukt snygga

2010-10-19 @ 17:34:45
Postat av: Ringy

SV; Köper mest från Gina, HM, bikbok och "dom vanliga" :D Där jag hittar nåt jag gillar :)

2010-10-19 @ 21:52:02
URL: http://ringy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0