sur.

hej äckelblogg. jag e på dåligt humör igen! :@ har varit en riktig suris idag.. och det beror inte på sömnen! blir bara så less på folk som ska äckla sej hela tiden. känner bara att jag inte orkar med sånt längre.. känner mej askänslig också.. hatar det verkligen. helst av allt vill jag bara lägga mej under täcket och stanna där ett par år, men den taktiken har jag ju redan prövat en gång i tiden..
känner mej så jävla rädd. det som gjort mej glad senaste året håller på att försvinna. hurfan blir det sen?! som innan? det vill jag inte.. då vill jag hellre gå långt bak i tiden innan allt det här. innan vi flyttade hit. det var här allt dåligt började.



tur att äcklet hade förberett en sur bild då.



vill att allt ska vara som förut då allting var bra.
jag var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0