Guuuwdis?

Helluuu, hur e läget farsan Baloo?

Har varit trött som vanligt idag :(  Men det kommer kanske bli bättre med det snart.. :D (Var ju hos farbror doktorn i torsdags.. ;) )
Igår var jag i alla fall hos Jhonny<3  Vi såg film och myste :D Och spelade wow som dom nördar vi e ;)
Det var jättemysigt<3

Kom hem idag och har inte gjort något speciellt. Fixat med ninerna såklart och så :) Ska äta gooodiiiis!
Haha, har inte orkat äta godis på länge nu, förutom popcorn igår. Men nu jävlar! Om jag så ska tvinga i mej det...

Imorn blire att övningsköra och städa kaninburar.. Kanske inte superkul, men dom blir så glada så :D Älskar dom små sötnosarna ;)  Sen måste jag fixa ett litet hus till Druvan eftersom hon kan vara med ungar. Annars har dom blivit tjock.. Men det tror jag inte ;) Hoppas på små bebisar nu! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0