Ännu en dålig dag för en dålig chey

Fyfan så dåligt jag mår... Jag tycker inte om mej själv, det har jag aldrig gjort, men nu ere fan dåligt.
Hade utvecklingssamtal i fredags, jag har tydligen IG i fler kurser än jag trodde och ligger sämre till än jag trodde.
Och nu har jag ju fan gjort mitt bästa, tyckt att det gått bra... Även om min mentor säger att jag lätt kan fixa till det så tvekar jag på det. Tvekar på att jag har orken och är bra nog att ens få G... Så jävla mycket skit just nu.
En vecka kvar innan lovet i alla fall. Och "ledig" på fredag. Sen åker vi till Stockholm. Fast nu e jag inte längre säker på vad jag ska göra där... Hatar det mesta just nu.


Nu ska jag skriva mitt PM. Kommer gå åt helvete det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0