Skitvecka....

Eh. Ja hej ditt as. Fett dålig vecka hare varit.. Varit en zombie i skolan, lessen och orolig och riktigt jävla trött. Stampes sår har blivit större och han har ett till på andra tassen nu. Salvan har inte hjälp, inte att fixa bättre underlag heller. Vi ringer veterinären imorn igen och hoppas på att han får medicin som faktiskt funkar!
Har för övrigt varit duktig och inte ätit godis i veckan heller. Yey.. Duktig_chey. I för sej har jag knappt ätit något alls vilket e mindre bra men jag har fan ingen lust alls när jag mår dåligt.

Syster kommer hit på lördag till söndag så det blir i alla fall kul. Sen ere lov snart också...
Och imorn har jag prov. Kul kul.. Lär nog bara få G (om inte ig....) även fast jag satsar på VG i historia :( Jag vill va duktig men ibland räcker det inte ens att göra sitt bästa antar jag.

Ninen chillade i mitt knä idag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0