Jag har tråkigt

Sätt ett x om det stämmer, / om det stämmer lite halft.
Min personlighet

Jag är högljudd. [/]
Jag är vidrig. [/] haha<3
Jag är sarkastisk. [/]
Jag är kaxig. [x]
Jag gråter lätt. [x]
Jag har hett temperament. [x]
För det mesta gillar jag inte människor. [/]
Jag gillar att slåss. [/]
Jag har fler fiender än vänner. [ ]
Jag har rökt. [ ]
Jag har rökt gräs. [ ]
Jag dricker kaffe. [ ]
Jag städar mitt rum dagligen. [/]



Mitt utseende

Jag är kortare än 165 cm. [ ]
Jag använder smink. [x]
Jag använder smycken varje dag. [ ]
Jag använder kontaktlinser. [ ]
Jag använder glasögon. [/]
Jag har haft tandställning. [x]
Jag har tandställning. [ ]
Jag byter ofta hårfärg. [x]
Jag plattar mitt hår ofta. [x]
Jag har hål i öronen. [x]
Jag har små fötter. [/]
Jag har många ärr. [/]
Jag blir lätt brun. [x]



Förhållanden

Jag är i ett förhållande för tillfället. [ ]
Jag är singel. [ ]
Jag är kär. [x]
Jag har saknat ett ex. [x]
Jag är alltid rädd för att bli sårad. [x]
Jag har haft sex med mitt ex. [x]
Jag har sagt till någon att jag älskade den när jag inte gjorde det. [/]
Jag har sagt till någon att jag inte älskade den när jag gjorde det. [ ]
Jag har varit kär mer än två gånger. [x]
Jag tror på kärlek vid första ögonkastet. [/]
Jag tycker att lust är viktigare än kärlek. [ ]



Vänskap

Jag har en bästa vän. [x]
Jag har minst tio vänner. [x]
Jag har fått ett telefonsamtal från en vän under dom senaste 48 timmarna. [ ]
Jag har slått en vän. [x]
Jag har varit i ett allvarligt slagsmål med en vän. [ ]
Jag litar på åtminstone fem personer. [x]



Upplevelser

Jag har varit i ett flygplan. [x]
Jag har varit i ett tåg. [x]
Jag har varit utanför Sverige. [x]
Någon som står mig nära har dött. [/]
Jag har åkt taxi. [x]
Jag har åkt stadsbuss. [x]
Jag har åkt skolbuss. [ ]
Jag har hoppat bungee jump. [ ]
Jag har hållit ett tal. [x]
Jag har varit med i en klubb. [x]
Jag har vunnit ett pris. [x]
Jag har spenderat 24 timmar i sträck framför datorn. [ ]
Jag har varit i ett slagsmål. [x]



Musik

Jag lyssnar på country. [ ]
Jag lyssnar på pop. [/]
Jag lyssnar på techno. [x]
Jag lyssnar på rock. [ ]
Jag är en sån typ av människa som spelar en låt på repeat tills jag hatar den. [x]
Jag hatar att lyssna på radio. [ ]
Jag laddar ner musik. [ ]
Jag köper cdskivor. [ ]



Tv

Jag kollar på tv åtminstone sex timmar varje dag. [ ]
Jag kollar på såpoperor varje dag. [ ]
Jag älskar "The days of our lives". [ ]
Jag gillar "O.C". [ ]
Jag gillar "One Tree Hill". [ ]
Jag gillar "America's Next Top Model". [x]
Jag gillar "House". [ ]
Jag gillar "24". [ ]
Jag gillar "CSI". [ ]



Familjeliv

Jag kommer överens med båda mina föräldrar. [x]
Mina biologiska föräldrar är fortfarande tillsammans. [x]
Jag har åtminstone en bror. [x]
Jag har åtminstone en syster. [x]
Jag har blivit utslängd ur mitt eget hem. [ ]
Jag har rymt hemifrån [ ]
Jag har svurit åt mina föräldrar. [x]
Jag har fått mina föräldrar att gråta. [x]
Jag har ljugit för mina föräldrar. [x]
Jag har ljugit för mina föräldrar om var jag befinner mig. [x]
Jag har ljugit för mina föräldrar om vad jag gör. [x]
Jag har ljugit för mina föräldrar så jag har fått gå ut. [ ]
Jag har gått ut när jag haft utegångsförbud. [ ]


Hår

Jag har klippt mitt hår under det senaste året. [x]
Jag har färgat mitt hår under det senaste året. [x]
Jag har varit blond. [x]
Jag har varit svarthårig. [x]
Jag har varit rödhårig. [/]
Jag har varit mellanbrunhårig. [x]
Jag har varit brunhårig. [x]
Jag har varit ljusbrunhårig. [x]
Jag har haft lila/rosa hår. [/]
Jag har haft blått/grönt hår. [ ]
Jag har tunnat ut mitt hår. [x]
Jag använder balsam. [x]
Jag använder silverschampo. [/]
Jag har lockat mitt hår. [x]
Jag har flätat mitt hår. [x]
Jag har haft/velat ha dreads. [ ]



Skolan

Jag har kastat något på min lärare. [x]
Jag har skrikit på en lärare. [/]
Jag har blivit avstängd. [ ]
Jag har blvit skickad till rektorns kontor. [/]
Jag har gått ifrån en lektion. [x]
Jag har skolkat en hel dag i skolan. [x]
Jag har skippat en specifik lektion i en månad. [x]
Jag har blivit underkänd på ett prov. [x]
Jag har fuskat på ett prov. [ ]
Jag har hjälpt någon annan med att fuska på ett prov. [x]
Jag har fått underkänt i bild.  [x]
Jag har fått underkänt i idrott. [ ]
Jag har fått underkänt i matte. [ ]
Jag har fått underkänt i NO. [ ]
Jag har fått underkänt i något annat ämne. [x]
En lärare har ringt mina föräldrar. [x]
Jag har blivit påkommen när jag skolkat [x]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0