Falukorv med choklad

Idag har jag dampat loss. Sen satt vi ute i solen och myste ett tag, och åkte till ICA och köpte falukorv och choklad. God middag!
Fast när vi kom hem till brevlådan hade jag en avi att hämta på ICA så vi åkte dit igen :')  Det var mitt nya väsksmycke som kommit :D Den var söt!
Just nu sitter jag och borde göra engelska uppgifter men såg att en uppgift måste man ringa sin lärare och prata engelska!! :( Jag klarar verkligen inte det! Så jävla läskigt... Lär ju få ig på grund av att jag inte kommer våga ringa.
Aja, ringde äntligen min läkare och fick telefontid på torsdag morgon. Blir bra, hoppas jag får börja med mina tabletter igen så att jag blir normal igen. Är så trött på ångest, oro, depression och damp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0