Vi vann!

I onsdags kväll kom Malin hit! Tyvärr hade mamma drogat mig med citodon mot min magkramp (alvedon och ipren hjälpte inte, så fick en sån att pröva) så jag var rätt borta. Hade tagit en sobril också några timmar innnan så det kanske hjälpte till att få mig helt groggy, haha. Dock hjälpte det inte alls mot magvärken.. :(
Så jag, Malin och Jesper har gejmat massa! Igår innan akuten var vi på Nisses och fikade, och klappade jättekaninerna! :D Dom är så sööööta! Och dom har en till nu! Så det finns 3 stycken där :D


Sen blev det som sagt akuten och var där från 3 någonting till halv 9 ungefär. När jag och mami kom hem så hann vi precis äta lite och sen satt vi alla och såg melodifestivalen! :D VI VANN!!! Såklart. Hohohoh! *Azerbajan-skratt*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0