Akuten

Hihu spenderade fredag och lördag på akuten för att jag haft såna sjuka kramper i magen sen i tisdags. Haft så ont (i anfall) att jag nästan svimmat, legat och gråtit hyperventilerat osv osv. Och jag har ändå hög smärttröskel (liksom brytit massa, klippt av halva tumöris utan bedövning och en massa) men nu var det så illa och läskigt att vi åkte in, två gånger! Första gången var primärvårdsjouren i för sig, och dom tog två prover och hittade inget konstigt. Sen skickade dom hem mig och sa åt mig att äta glass... Fick det värsta anfallet hittills igår och åkte in när jag kunde resa mig efter ca 30 min. Fick ett mindre anfall i bilen, och 4-5 på akuten. Dom tog alla prover och gjorde massa undersökningar men hittade absolut noll!! Så jävla sjukt att man kan ha så otroligt ont och sen är det inget?!
Vi var helt säkra på att något var fel, typ utomkvedshavandeskap som min moster haft och allt stämde in, men så var det inget alls!

Dom sa att antingen har jag bara så här just nu utan någon synlig anledning och kommer försvinna av sig själv, eller så kan något vara påväg. Jag hoppas på det första, och att jag inte får mer anfall nu. Det har blivit värre och värre för varje gång, och som det var igår vågar jag knappt tänka på hur nästa anfall kan vara :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0