Söndag

Har beställt en liten rävsvans (fejk såklart) att hänga på min väska. Tycker det e så gulligt! :D
Annars har jag mest haft ont i magen idag... Men jag och Jesper gick en sväng till havet med Myran och Bamse, sen senare åkte vi och mami och köpte pizza :D Ali såklart! ;) 
Har även fått en möjlig köpare till Druvan.. Tråkigt men jag vet att det blir bäst så, eftersom jag inte kommer kunna ha två kaniner och en hund i en liten lägenhet sen i mitten av sommaren då jag måste flytta. :(

Jag och Jespi har börjat se på lost nu också! Så mycket man kommer ihåg ändå, men vi såg aldrig klart serien när den gick på TV :)
Juste, har gjort nya naglar idag också! Ska ta och fota när jag har fått på mej dom :') Lite söta blev dom iaf :D

Druvan :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0