Frågor

 

 

 

1. Hur gammal är du om fem år? precis fyllt 18

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? familjen

3. Hur lång är du? 169 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? The Animal

5. Vem ringde du senast? Mamma

6. Vem ringde dig senast? mami också haha

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? är i stugan

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta

10. När såg du senast din mamma? Idag

11. Vilken ögonfärg har du? gröna

12. När vaknade du i dag? 3

13. Vilken är din favoritjulsång? Jingle bells ;)

14. Vilken är din favoritplats? sängen!

15. Vilken plats föredrar du minst? Utomhus när det regnar

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hollywoodfru i USA med min sötnos!

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret och E.T-dockan..

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Filmen jag såg

19. Hur stor är din säng? Ingen aning, men jag tycker den e lite för liten

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2

23. Hur många landskap har du bott i? Två

24. Vilka städer har du bott i? Stockholm, Visby och Umeå

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

26. Är du social? jaa, om jag inte e trött ;)

27. Vilken är din favoritglass? Chokladglass!

28. Vilken är din favoritefterrätt? Hallonpanacotta-tårta

29. Tycker du om kinamat? Sådär

30. Tycker du om kaffe? ALDRIG!!

31. Vad dricker du till frukost? Juice

32. Sover du på någon särskild sida? Ligger helst över hela sängen på rygg/mage

33. Kan du spela poker? Lite

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja, men bara med älsklingen.

35. Är du en beroendemänniska? När det gäller cola ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej

37. Vill du ha barn? Njaa, e inte nån barnälskare precis, men man vet ju aldrig i framtiden

38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska :P Lite franska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, tur det

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, smink, hårsaker och godis!

42. Äger du dyrbara smycken? Vet inte riktigt, har fått dom som e lite mer "fancy" av släkten, men det e ju inga juveler ;)

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? South Park

44. Kan du rulla med tungan? Japp

45. Vem är den roligaste människan du känner? Min bror och Malin!

46. Sover du med gosedjur? Hampus e mitt gosedjur :]

47. Vad har du för ringsignal? Barbiegirl

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? tror nånting i förrådet.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mobilen

50. Kan du byta olja på bilen? Nepp

51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej

52. Vilken var den senaste boken du läste? Läste Gossipgirl i somras!

53. Läser du dagstidningen? Nej

54. Prenumererar du på någon veckotidning? nej

55. Dansar du i bilen? När vi åker till Stockholm blire dans och allsång bara för att min bror hatar det ;)

56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix FM tror jag

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hm.. Säkert nått på inköpslistan

58. När var du i kyrkan senast? På min brorsons dop i våras =)

59. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Högstadiet va ingen bra tid för mej.. Men jaa, mentorn jag hade innan jag bytte klass.

60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Ett stort militärtält i ungefär en vecka i Frankrike. I småtält har jag bara klarat en natt ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0