Jag fyller år! :D

Vaknade med sång i morse eftersom jag fyller år idag! Öppnade 3 paket och öppnar resten senare idag :D
Fick ett par tiger leggins som är skitsnygga! 500 kr av mormor och morfar och så en ögonskuggepalett! Riktigt snygga färger! *kan inte vänta tills senare idag*
Kom precis till skolan och har lyssnat på Elvis på bussen hit från stan! Hahah, världens tråkigaste röst hade han ju, och musiken överröstade min.. Normalt brukar ju musiken på bussar, om dom ens har någon, vara rätt låg men inte den här inte. Svär på att han höjde halvvägs till skolan också haha<3
Nu ska jag fortsätta att redigera min intervju så jag kommer ifrån skolan tidigare! ;)

Lite gammal bild nu men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0