Puss-sjukan och muffinknäck!

Jag har tydligen "Puss-sjukan"! Ett virus som bara smittar genom saliv, som när man pussas :o
Det gör att jag blir sjuk då och då, förkylning och feber osv. Eftersom jag har så dåligt imunförsvar så e den lite svår att få bort, och man kan ha viruset upp till ett halvår! Det e även det som har gjort att jag varit så sjukt trött på senaste tiden!

Idag har jag iaf bakat muffins med krossad choklad i. Får se hur dom smakar.. Jag råkade bränna smöret lite och det luktade knäck om smeten (och smakade knäck enligt Linus!) men dom såg goda ut iaf :D

Senare idag kommer kanske Hampus hit :) Lär ju inte göra så mkt idag här ute i skogen :P


Jag e glad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0