Frågor - Jag har tråkigt och borde sova..

Personlighet:


Är du ofta glad?

Jaa :D

Är du arg ofta?

Inte så ofta längre, men när jag va liten så..

Blir du lessen lätt?

Jaa

Tycker du att du är en trevlig person?

Det tycker jag!

Är du en social person?

Ja, om jag inte e trött!

Dömer du ofta folk utan att känna dom?

Nej! Klart att det hänt men jag försöker att inte göra det eftersom jag vet hur jobbigt det är.

Skrattar du ofta?

Haha, om jag gör!

Är du impulsiv eller planerar du hellre?

Gör ofta impulsiva saker (som att helt plötsligt flytta till Gotland t.ex) Men jag gillar när saker e mer planerat.

Är du en tidsoptimist?

Ohja! Tyvärr..

Snackar du ofta skit om andra?

Nej! Hatar sånt

Har du lätt för att ge komplimanger?

Japp

Har du slagit någon?

Ja.

 

 

UTSEENDE:


Sminkar du dig varje dag?

Om jag ska till skolan ja. Annars beror det på. Gör det om jag ska någonstans, oftast. Ibland orkar man ju inte bry sej, t.ex om man ska handla eller bara inte orkar.

Vad använder du för smink?

Foundation, mascara, läppglans/stift, vit kajal, concealer och ögonbrynspenna. Ibland ögonskugga.

Tycker du att det är viktigt att man sminkar sig?

Nej, det gör man som man vill :)

Fixar du håret varje dag?

Nej

Använder du specialshampon?

Ja, bobby's! Och Matrix silvershampo då och då.

Hur mycket hårstyling-produkter och hur ofta använder du? Inte varje dag, men Dust it och spray och så plattar jag håret.

Vilken hårfärg har du?

Egentligen brunt, men nu ere blont sen ett år tillbax!

Ögonfärg?

Gröna

Hur lång är du?

169cm

Är du missnöjd eller nöjd med hur du ser ut?

Jaa.. Har varit sjukt missnöjd i många år, men jag försöker acceptera hur jag ser ut även om man vissa dagar tycker att man e fulast i världen...

Tränar och äter du nån diet för att hålla dig i form?

Nej, jag är lat och en riktig godisråtta! Ibland blir jag dock hyperaktiv men det räknas nog inte som träning.. =)

 

Kärlek


Har du kysst någon idag?

Ja, min pojkvän<3

Har du haft sex idag?

Nepp

Har du ett förhållande?

Jajjemen, 2månader idag<3

När går gränsen vid otrohet?

Flirt (jag e en sån som blir avundsjuk lätt och tycker otrohet e riktigt dåligt och respektlöst och så e det ju ett "tecken" på att ens kille/tjej inte älskar en, enligt mej då)

Är du romantisk?

Ja

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?

Ja

Har du lekt med någons känslor?

Tyvärr har jag nog det..


Länge höll ditt längsta förhållande?

6månader

Hur länge var ditt kortaste?

2dar haha


Vill du vara singel eller ha ett förhållande?

Förhållande

Har du varit tillsammans med två samtidigt?

Nej..

Är du en bra pojk/flickvän?

Det hoppas jag! Men ändå tänker jag ofta att jag måste bli "bättre".

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?

Min pojkvän

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? 

Min kille, men vi sa det inte men visade! =)

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?

Nej

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?

Ingen aning faktiskt, men tror runt 25 och 35? :s

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?

Nej

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?

Inte på armen

Har du mest blivit dumpad eller dumpat?

Dumpat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0