En vanlig tisdag

Sitter i skolan och har rast. Har bara en lektion kvar :D Medieproduktion, men den börjar 14:10 så det e ett tag kvar. Har inget speciellt att göra eftersom dom andra har engelska, så jag får väl jobba med något annat eller ba chilla i soffan ;D

Höll verkligen på att frysa ihjäl imorse! Iskallt var det. Man känner verkligen att vintern e påväg nu redan i september.. Tycker det e lite väl tidigt :o Norrland glömde hösten typ..? Kommer aldrig vänja mej vid det!

Sen vid halv fyra slutar jag så då åker jag med mamsen och papsen hem. Måste plugga lite till provet imorn. Sen ska jag inte göra något speciellt, men gosa med kaninungarna ska jag i alla fall! Dom e så sjukt söta! Man blir beroende..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0