Coralrosa

Haha jag orkar inte!! :') Skulle lägga i en RÖD hårfärg (schwarzkopf live color xxl real red) i håret (som var gulblekt), så ba blire coralråsa?!
Hahaha e så jävla ful<3333 Så har inte min riktigt röda hårfärg från directions kommit, så... Hej fulast i världen<3
Hoppas den kommer på måndag.. :')
Hahahaha
Beställde för övrigt några små clips också, lite kortare än resten av löshåret, så det ser lite uppklippt ut. Ett paket löshår räcker ju inte för mej eftersom det e så tjockt. Och så beställde jag en hårinpackning!


JOICO K-PAK DEEP PENETRATING RECONSTRUCTOR


Kommentarer
Postat av: Linda - Träning & mitt liv

Hej gud va snyggt hår o blogg du har;D

2011-09-21 @ 20:37:03
URL: http://lindamalmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0