Skills!

Hej alla as!
Tänkte berätta att jag börjar fan få skills i köket... Gjorde nyss hallonpanacottapaj! Helt själv ;);););) Om världen kan vänta med att gå under till halv 9 ungefär så hinner jag smaka den också!
Så ikväll ska jag bara sitta hemma och äta göttan och spela wow och kolla på twilight 3. För jag har UPPENBARLIGEN inga vänner. As, dörå.

I alla fall.. Solade lite idag, men jag gick upp typ runt 1 så hann inte så mycket innan det började blåsa och ha sej :( Så sjukt svårt att komma upp ur sängen med den här jävla pollenallergin! Verkar som att alla mina allergier blir värre då ju.. Trots medicinen och ögondropparna. Blir riktigt jävla trött, och jag är ju normalt sätt onormalt trött.. :/  Haha, cp det lät x)

Känns tråkigt att inte göra någonting, men i stan så kommer det ju typ bara vara massa fulla människor ändå, och det brukar att bli så att det kommer någon äcklig gubbe fram till mej osv.. Haha, snuskon dras till mej! </3


Jag igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0