Kulturnatta 2012

I lördags var det kulturnatta! Först åkte vi till Ersboda och grillade och hade trevligt. Asgod mat och efterrätt! :D
Sen åkte vi in till stan, men på väg mot Marcus (4 meter ifrån porten) så kom det två civilare och ville kolla leg och våra väskor </3 Jesper klarade sig ju eftersom han är 20, men Linneas och Marcus saker tog dom </3 
Mitt leg och väska kollade dom inte ens.. Stog där och drack energidricka och såg slug ut.
Nöjda





Vi gick runt i stan ett tag men det hände inte så jättemycket, så vi åkte buss till en lägenhet, var där typ en kvart, sen gick vi till corona. Men jag och Jesper han knappt fram så skulle dom andra dra :') Det var tydligen dött där inne. Men jag och Jesper kändes oss nöjda där runt 1- halv 2 så vi åkte hem! Med hamburgare<3
Jespi var så besviken att han inte fick sin mat gratis :') Haha så söt<3
När jag väntade i bilen på att Jesper, Marcus och Nils skulle komma ut så vi kunde åka till Ersboda så hittade jag lite lustiga människor.
Först en mycket lång man.





Sen hade han en tjock vän med vitt ansikte och en flickvän.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0