Hemma igen!

Sådär, då va man hemma i skogen igen. Har precis ätit en halv mozarellapizza och e asmätt. Blir chips och dipp ikväll om jag e sugen då :D
Va på strömpilen lite snabbt på vägen hem, och hittade ett ljusråsa läppstift som jag letat efter<3 Jättesött! Från Isadora, har märkt att jag har börjat köpa mer sminksaker från Isadora nu :o Har blivit jättenöjd med det, hoppas bara att min nya foundation därifrån e bra =)
Hittade inga skor tyvärr :( Varken igår eller idag, men ska till stan imorrn så får se om jag hittar något. Ska iaf leta efter något att ha på nyår ^^  Blir att fira med hampii ändå :O Och nåra andra om dom vill ;) Blir säkert kul.

Jusste, min mamma som var med på strömpilen, hittade lite random ett slags läppsyl (som jag e totalt beroende av) för 15kr! Den får läpparna att glänsa lite och kännas jättemjuka. Och så det bästa, den luktar bubbelgum! Luktar verkligen sjukt gott.


 

Har den ljusråsa. Jättesött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0