Isadora 16 hours moist foundation - Usch!

Prövade en foundation från Isadora idag, och fyfan säger jag bara! Blev helt grå kladdig i ansiktet. Beige och grå i ansiktet, inte så snyggt?  Nej usch, fick lov att tvätta bort den och ta min gamla istället, som jag nog kommer att fortsätta köra med. Den är i alla fall bra! Det är Maybelline dream satin liquid.
Kommer aldrig mer använda den från Isadora...


 

 

 

 

 

 

Sen vill jag tipsa om en bra mascara också! Även den e från Maybelline.

Den sitter bra och gör verkligen så fransarna ser större och längre ut!

Min favorit!<3

 

 

Dock en (en av några) bra grej från Isadora som jag har, är Mega Wet Gloss "lasting shine".

Den får verkligen läpparna att se fylligare ut.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0