Ringy goes thrifty

That's right.. Jag har börjat bli mer sparsam och gör inte lika många impulsköp! Det känns både tråkigt och bra.
Okej, jag klickar fortfarande mer än gärna på "lägg i varukorgen" på nelly.com, men jag har börjat tänka efter mer på vad jag köper, om jag verkligen vill ha det, behöver det, och om pengarna räcker hela månaden så jag slipper be föräldrarna om mer.. Känner mej faktiskt lite duktig =) 
Det började jag med när jag kom hem från Gotland (flyttade ner dit för att gå gymnasiet, men flyttade till Umeå igen av lite olika anledningar). Eftersom jag bodde själv så insåg jag faktiskt pengarnas värde! (Det trodde jag aldrig jag skulle göra, och inte någon som känner mej heller..) Men så ere!


 

Dock e jag fortfarande sjukt shoppinggalen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0