Usch!

Nånting jag hatar e aliens! Fyfan! Kan seriöst inte se sånna filmer, tycker det e ashemskt! Drömmer fan mardrömmar om dom.. Haha!  Vet inte riktigt varför jag tycker dom e så äckliga, men jag antar att dom skrämmer mej på ngt sätt. I filmer e dom ju typ alltid "översmarta" och mycket bättre än människor - som dom för övrigt alltid ska döda..!
Sen gillar jag inte idén med att dom måste kidnappa folk och köra upp sina beniga fingrar eller andra verktyp i arslet på folk... Usch!
Sen om jag tror att dom verkligen finns.. Haha, det hoppas jag inte, och om dom gör det ska dom hålla sej undan xD  Haha,  ne men tror det finns liv nån annanstans i rymnden, men.. Ne, vet inte om jag tror att dom kommer till jorden ;)







Om dom sett ut såhär hade det iaf varit lite okej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0