Äckliga människor det finns...

Usch.. Mår riktigt dåligt nu.. På nyheterna var det två killar som tänt eld på kaniner och plågat dom..
Grät ju fan när jag hörde det. Jag klarar verkligen inte av sånt alls. Det e så jävla äckligt och sjukt.
Mår illa..
Det e som den där killen som kastade ner en hund från en bro så den bröt alla ben och till slut dog.
Vafan gör man sånt för?! Seriöst, blir förbannad och lessen när man hör/läser om djurplågeri. Unviker helst att titta och lyssna men känns som att det händer så ofta nu för tiden.. Dessutom tycker jag att straffen är alldeles för klena.
Det e liksom en varelse man gör det mot. Enligt mig är det lika hemskt som om man gör det mot en människa.
Dom borde få samma straff som dom som gör sånt mot människor får, plus att det borde skrivas in i något register så dom aldrig kan köpa ett djur igen.


Har inget roligt alls att skriva idag, e bara arg och mår illa.. Har suttit och gosat med Stampe hela kvällen. Han e också lessen.. :(


Kommentarer
Postat av: Rosida

Fyfan alltså att man kan göra sånt!! >:( Blir så himal arg och ledsen, man skämms ju för att man är av samma art som såna idioter...

2010-04-28 @ 21:29:47
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/
Postat av: Ringy

Ja eller hur! Riktigt vidrigt och för låga straff :(

2010-04-28 @ 22:10:35
URL: http://ringy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0