Im back, baby!

Haft en underbar torsag med min älskling. Vi gick i stan, shoppade skor åt honom och så åt vi =)
Sen åkte vi hem till honom och myste, fast vi somnade nåra timmar som två bebisar, haha :D
Vi såg Blood Diamond på kvällen också. Den va rätt bra men väldigt hemsk..

Idag var jag ju ledig så jag tog sovmorgon och sen vid två åkte jag in till stan och köpte lite grejjer.
Nya lackleggins från Gina Tricot och en Basebolltröja därifrån. Tycker dom e så söta! :D
Sen hårfärg (L1++ blondering). Köpte lite underkläder och ett nytt headset också =)

Känner mej jättetrött nu men har min cola<3

Ska inte göra något speciellt ikväll. Det blev som det blev med alla planer.. :P  Men det känns skönt ändå. Är ju jättetrött av nån anledning och så har jag haft ont i magen sen igår :(

Jaja, nu ere middag så ska se till att få i mej nåt! Blir hemmagjord hamburgare.. Hmm.


Fast min baseballtröja är svart och inte marinblå =)

Kameran strejkar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0