En timme sol<3

Det var soligt idag i en timme! :D Haha, passade på att vara ute och gosa med mina små sötnosar. Tog lite bilder på dom också :) Gick en promenad med mamsen och hundarna också, och så var jag tvungen att städa mitt rum.. Haha, buskaninerna kan verkligen stöka till det snabbt!

Ska inte göra så mycket mer idag, Malin åker ju hem imorgon så vi ska väl spela sista kvällen haha! Vi e ju riktiga gamers.. ;) När hon åkt hem kommer jag därimot skärpa mej lite.. det har blivit lite "för mycket chill" som mami säger. Känner det faktiskt, så blir att vända tillbaka dygnet och sådär :)




 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skola går du i? :)

2010-08-11 @ 18:40:01
Postat av: Ringy

SV; NTI



haha vem e du? :)

2010-08-11 @ 19:57:29
URL: http://ringy.blogg.se/
Postat av: Anonym

tare lungt jag är en tjej.. :D

men du känner ändå inte mej så vad spelar det för roll vem jag är, såg att du va kompis med en av mina killkompisar så jag fråga vilken skola du gick i.. hoppas du blev inte sur bara.

2010-08-12 @ 00:01:16
Postat av: Ringy

SV; hihi oki



nej blev inte sur :) e bara en nyfiken jävel ;D

2010-08-12 @ 00:33:18
URL: http://ringy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0