Varit i Stockholm!

Eftersom det regnade så mycket idag så gick vi på bio och såg Inception. Den var sjukt bra! Bara man hängde med från början, annars hade det nog varit för rörigt :) Rekomenderar den!





Igår åkte vi till Parken Zoo några timmar. Det var också kul, har aldrig varit där, i alla fall inte när jag inte ligger i barnvagn :-)
Fanns mer djur där än jag trodde, leoparder, jeoparder, lejon, tigrar, en massa olika apor, lamor, flamingos osv!
Men några vita tigrar fanns inte längre.. :( Inga björnar heller! Som jag ville se.. :( Haha, men flamingosarna var nog roligast att titta på, dom gick så roligt. Deras ben böjdes åt fel håll! Så det såg ut som om dom gick baklänges. Aldrig sett det förut :)

Sen har vi också träffat Johan och Malin och deras lilla son Theo, såklart! Det är ju inte ofta vi ses så det var riktigt kul! :)
Först var vi hos dom och lunchade, kollade på deras nya hus som dom ska flytta till och så var vi i Kistagallerian några timmar. Det var kul eftersom jag inte har varit där sen jag var liten och det bästa med att åka dit var att äta belgiska våfflor.. Nu var det ju affärerna som lockade! ;) Tänk vad många affärer som inte finns i lilla Umeå ändå.. Riktigt tråkigt! :(


Just nu är jag i alla fall i Tullinge hos Malin och vi gamear! Haha ;)  Hon och min syster följer med oss upp till Umeå imorgon, med bil! Ingen härlig resa, men i alla fall :) Har i för sig åkt upp och ner Stockholm-Umeå hela livet ungefär, eftersom mina kusiner bott här länge.

(Kan inte lägga in de få bilder jag tagit än..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0