Klar med redigeringen

Blev klart med redigeringen nyss! Yay me! Fast ska sitta kvar i skolan ett tag, tills ett halv två och spela.. Ska in till stan sen, köpa ett par julklappar och sen kolla på lite saker, sen träffa mamma! Vi ska först till djuraffären och köpa hö och mat till mina älsklingar :) Ska köpa julklappar till dom också, hihi! Vet precis vad lilla snutten ska få.. ;)
Haha, ja jag älskar dom mest i världen och dom e mina bebisar<3


Stampe snutten och Druvan!<3




Efter vi varit där ska vi hämta upp Linus och pappa från stan och sen åka hem! Ska äta god mat och fira min födelsedag med tårta och annat fika! Och mera pressenter såklart.. ;)
Tror mina kusiner och moster kommer över också, dom brukar det i alla fall. Blir nog trevlans!

Men nu när jag är klar med att redigera så ska jag nog gå ut och sätta mej i en soffa och spela, om det finns plats!
Men känns som jag kommer somna som vanligt.. Men jag ska verkligen försöka att inte göra det! Har ju min cola i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0