Blivit sjuk igen.. Sjung Soft kitty för mej?

Btw.. Jag skriver inte blogg för att roa folk, jag gör det bara för att jag ibland vill skriva av mej.


Har iaf blivit morgonpigg :s Jätteovanligt för mej. Har också fått hosta och hade feber inatt :( Känns ju sådär när jag precis va sjuk. Ska väl kanske gå och ta nått prov och se om det är något.

Idag blir det nog bara att vara hemma och dricka varmt. Ska även arbeta på mitt DVD-omslag som måste bli klart tills på fredag. Har inte ens börjat så är lite stressad.

Jusste! Igår fick jag och Connor VG på marknadsförings-intervjun! Haha, vi är hjältar..!


Jag och Vigge leker snygga

 

 

Connor och jag är hjältar

 

Helt vanlig skol..dagisdag typ

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0