Hårfärg och mineral foundation

Idag har köpt minera foundation! Ska bli kul att pröva! Det verkar ju så bra och jag har velat pröva det ett tag nu. Är riktigt trött på alla kletiga foundations som bara blir röda eller oranga på mej hela tiden.. -.-
Så det ska bli kul!

Ville ju såklart ha ID Bare Minerals, men 1000kr för startpaketet kändes mycket för bara smink för mej som inte har någon egen inkomst, så jag köpte från Isadora! Hon på Kicks sa att den var ungefär lika bra bara att ID täcker mer. Men jag har ju inte så mycket att täcka egentligen så det behövs inte :)
Btw, hon på Kicks sa även att Isadoras va bättre än den från Maybelline, i fall nån funderar på att pröva! :)
Hoppas verkligen inte att jag blir röd som vanligt, haha! Men hon prövade ut färger på mej, och hon tyckte färgen som jag valde först var bäst. Oh yeah ;) Jag e bra. Haha, men den var mera gultonad :)


Nu ikväll ska jag inte göra något speciellt alls. Bara färga utväxten. Färgar med Polyblond L1+. Vi har ju inte L1++ här i norrland ;( Än ialla fall! (Haha, om någon ser den, säg till mej!)

Sen tänkte jag locka mina hårförlängningar. Är lite sugen på att göra något nytt med håret :D Brukar ju aldrig ha lockar så det kanske blir fint?

Också köpte jag en brun skinjacka som jag hittade idag på H&M (inte äkta skin såklart). Bara 399:-
Passade även på att köpa 3-i-ett ögonskugga på H&M! I guldiga färger. Love it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0