Nånting jag tycker e lite äckligt

 

Igår när jag var på hemköp och stog i kön för att betala, så var det en tant som hade hosta framför mej. När hon skulle betala så fick hon en hostattack och hostade rakt på och flera gånger på myntet som hon sedan gav till kassörskan (som inte hade handskar!). Usch! Tycker sånt  så äckligt och oförskämt eller vad man ska säga. Lite kan man väl tänka sej för?

 

Sen en sak som var äcklig (fast jag skrattade när jag hörde det) som min syster berättade för oss, var när hon åkte tunnelbana, så var det en utvecklingsstörd kille (kanske i 10års åldern) som var jättesnorig. Så kladdade han av en massa snor och slem på handen och tog sen på en stolpe som man håller i sej i. Sen när han och hans mamma går av tåget så kliver det på en kvinna som sedan tar precis där han snorat ner! Tänk vad äckligt och så mycket baciller! Usch.. Men i och för sej kan ju inte den utvecklingsstörde "rå för" det, för han tänker väl inte så? Typ..   Men man tycker väl att hans mamma kunde ha snytit honom? xD

Hatar förkylningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0