Dålig dag

Varit ute och köpt lite saker som ansiktsmasker och lite Malteesers (haha snaskråttan!) idag. Men har varit sjukt trött och deppig idag så det känns bara som att jag vill sova jätte-jättelänge.. Men det går inte för imorrn ere skola igen. Måste upp klockan 6 och kommer säkert inte hem förns runt 5 :(  Riktigt surt!



Verkligen ingen bra dag idag och antagligen inte imorrn heller.. (Men får hoppas och göra mitt bästa osv)


Jag vill verkligen att allt ska bli bra..





I helgen har vi iaf inte gjort så mkt heller. Godis och lan typ.. Haha, jag och Malin plockade blommor i WoW, vilket liv vi har!  Haha, men det e kul ibland att lana :D  Men känner att jag vill göra andra saker nu, iaf när jag e pigg :)

Kommentarer
Postat av: Adde

Haha fan vad kul att plocka blommor :D

2010-05-21 @ 21:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0