Råsa mjukisdress

Många bloggare har ju den råsa mjukisdressen som alla tydligen var först med, och dom kan aldrig säga vart dom köpt den. Den ljusråsa är köpt på en affär som heter Ohio i Stockholm (där köpte jag min). Jättebra affär med söta mjukisdressar i velour och gulliga färger.
Men det e ju inte alla som har möjlighet att åka till Stockholm när som helst, men ändå vill ha en.
Så jag har lite tips!
Såg en babyblå mjukisdress på BikBok för ett par dagar sen. (Byxorna va slut här i Umeå så jag fick ingen! :( )
Den kostade 200:- per del (ord. pris var 400:- per del!)  Ohio har lite billigare 149:- per del. Tror att bikbok ska ha andra färger också, men det var ganska slutsålt här i Umeå.

Sen finns en ljusråsa, röd, vit och svart på Gina Tricot (kollade online så det är inte säkert att just din affär har fått in alla färger!). 199:- för byxorna och 249:- för tröjan. Sen kan det ju vara rea på det nu.
(Har sett den råsa tröjan flera gånger på Gina i Umeå, men den finns inte med på online sidan!)


 

Mysiga och mjuka!

 

 

Affären Ohio har ingen onlinebutik.




Kommentarer
Postat av: Alicia

Vill också ha en rosa mjukisdress, har en redan fats inte ljusrosa utan mörkrosa:( Tack för tipset med Bik Bok

2010-01-01 @ 20:31:25
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: ringy

Hoppas du hittar en! =)

2010-01-01 @ 20:55:19
URL: http://ringy.blogg.se/
Postat av: Alicia

SV: Ja det hoppas jag också<3 Vilken är din favorit från Harry Potter?

2010-01-01 @ 21:11:07
URL: http://sweetalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0