WoW och gammla bilder

Sitter på stationära datan just nu, och kollar på gammla bilder. Det e rätt kul :)
Idag har jag bara gått runt i mjukiskläder, druckit en liter cola, ätit färdigmat och choklad.. Haha, jag e extra lat och så nu sista lovveckan innan skolan! ;)
Egentligen skulle Hampus komma hit, men han behövde vara barnvakt, så han kommer imorrn istället. Saknar sötnosen!<3
Det blev att spela WoW med Malin istället, till hennes ström försvann och så skulle nån gubbe "Pertan" skulle fixa det men det verkar ta tid, så jag roar mej med bloggar, msn osv. Känner mej piggare nu! Behövde kanske lite mat i mej..


Gammla bilder:




Hade precis börjat färga blont






Hehe, syntes ju iiiinte att jag hade löshår ;)
Moe, min brors söta katt!





Och så hittade jag ännu äldre bilder som jag ritat!




Haha, jag va jättestolt när jag gjort den här






Vet att jag ritade av nån modell i en klädkatalog








Läste mkt manga på den tiden och ritade av det ofta. Blev lite snett? xD




Tycker det e synd att jag inte ritat på några år, för jag tyckte det var bland det roligaste som fanns!
Och minns att jag brukade rita Dr.Clair fult med flit så han skulle se roligare ut, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0