Photoshop

Älskar att hålla på i photoshop! :D Även om jag inte är superduktig så är det kul :D Har ändrat hårfärgen på några bilder nu, haha!

Har ju inte haft så kul idag kan jag säga.. Vädret sög och hela familjen har varit seg liksom, så vi såg på Madagaskar. Haha, mami och papi ville se den och jag hade inte sett den heller. Den var okej ^^
Sitter i alla fall med bror nu och ser på segemyhr. Fan vad mycket jag har kollat på det på senaste tiden, men det är ju så jävla roligt! Speciellt när Fredrik håller på och dampar... Hahah!<3

Såg att det skulle bli bättre väder imorgon fram tills på onsdag minst, så då blir det att vara ute. Sen så åker vi ju ner till Stockholm på torsdag! Blir kul! Vi ska bo hos min syster och hennes kille och så ska vi hälsa på brorsan och hans familj såklart, gå på gröna lund och Eskilstunaparken. Hoppas verkligen det blir sol så jag kan få bli brunare :'D
Solen tar ju så sjukt mycket bättre där nere i Sverige än här uppe...



 

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Fin blogg! :)

2010-07-26 @ 04:22:38
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Fotograf Annelie Malmgren

hejhej :D

allt bra med dig idag?

2010-07-26 @ 04:29:39
URL: http://anneliemalmren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0