Solat och städat

Har inte haft något speciellt att skriva idag men jag och Malin har solat lite och suttit ute och ätit vattenmelon. Det var jättehärligt! Vi ska sola hela dagen imorgon också, för nu ska vi bli bruna som pepparkakor!

Resten av dagen har jag varit duktig och städat en massa. Känns bra när man rensat ur lite i rummet och gjort snyggt :)  Tvingade Linus att gå ut med kaninerna med mig också! Haha, han älskade det innerst inne!
Han har ju ändå fått soc att tro att jag är en kille... Hahah asså bror <3

Under kvällen har jag och Malin bara spelat en massa (WoW). Haha, orkar knappt med oss själva när vi ska prata med andra... Sitter typ och skriver dålig engelska med flit för att det låter roligt, och alla andra tror vi är seriösa. Skyller på natthumor ;)






Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: okej är du sjuk ? :/ jo med mig äre bra :)

2010-07-09 @ 07:25:38
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: SANNA

SV. haha okej ;) Vad händer hos dig? :)



kram.

2010-07-09 @ 12:58:53
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0